Tuesday, June 2, 2009

Cubalah Hormati Orang Lain

Betul cakap rakanku,
"Jangan keje kuat sangat", "Masa ko cuti jangan la keje walaupun ramai customer'...
Masa tu aku jawab, ' Eh. tak pe la, kita kene ada kerjasama, sian plak staff tak de"
Kawan aku jawab, " Ko tengok la nanti, keje ko tak pernah akan dihargai walau kau berkorban habis-habisan"
Dalam hati ku terdetik, "Tak pe la, asalkan, business lancar'

Rupanya..memang betul kata kawan aku,

AKU TAK MINTAK KEJE AKU DIHARGAI (seperti apa yang aku detik di atas)...AKU CUMA MINTAK..TOLONG HORMATI AKU DAN JANGAN LAYAN AKU MACAM KULI BATAK KO SETELAH BANYAK PENGORBANAN YANG TELAH AKU LAKUKAN...

USELESS!!!

From today..aku hanya keje ikut masa dan buat keje aku..tak de lagi istilah kerjasama yang aku agung2kan untuk orang seperti KAMU yang anggap aku seperti kuli..ADA FAHAM???

1 comments:

finfin said...

betul2.. kerjasama hanya berbaloi kat org2 yang pandai menghargai kiteee