Tuesday, September 29, 2009

Tahniah buat anda bertiga


Nala..selamat pengantin baru..semoga kekal ke akhir hayat..terima kasih atas layanan yang super..tak pernah rase seronok sgt g wedding macam aku aku rasa kat wedding ko..TQTQTQ





Ni kawan baik saya, nama die Ainaa..sorry sgt darling, tak dapat dtg ur konvo hari tu..i am so proud of you.. Cekal hadapi hari yang mendatang ye..Buat betul2 master pulak ni.. ok?





Zura, tahniah ye..maaf sgt tak dapt dtg wedding kat kuantan tu..Jadi isteri yang solehah.. Shahrul, sila jaga zura elok2..jgn gaduh2..bawa berbincang kalau ada ape2.. Zura, if ada ape2, i always here to borrow my shoulder for you to cry on..and do share your happy moment (dapat anak ke) with me..ok?
Mereka adalah kawan-kawan baik saya yang telah byk mewarnai hidup saya.. Saya harap anda semua sentiasa bahagia dan ceria..
Love you
~Nurul Afzan~












0 comments: