Sunday, April 19, 2009

Saya rase gembira!!!

Saya gembira dgn hidup saya..Wah..berbunga-bunga hati ini...saya sayang semua yang ade kaitan dgn saya...saya sayang kamu semua..
family (my father and my mother-my lovely sisters and my macho brothers)
-Mohamed Yusof
-Alllahyarhamah Maimunah Ruslan
-Khairul Aufa
-Yusniza
-Noreha
-Naziruddin
-Suzila
-Nor Ikhwan
-Kamarul Niam

-anak-anak sedara ummi yang ummi sayangi
-bf yang disayangi (encik hamzi)
-aunties-uncles-cousin
-adik2 angkat(wan-nasruna-adil-adli-pian-adi)
-Convent-matriks KMK-UPM-UITM-IBM-Putra Fm-Hotel Sribandar-G-City hotel-Prudential-Fajar Supermarket-housemate di Pusat Komersial (7 Perawan)-MC friends
-bff saya - bobby-zarina-yen-siti-hanim-arfah-ila-noraini-webto-fizal-yen k10-usaid-syuk
-mama-ain-hakim and mak cik fatimah
and
-friends sepanjang hidup ini

Terima kasih atas segala kasih sayaaaaaaaaang-----
Jika saya telah tiada..just remember that i love you all....Coz..andalah yang menjadikan saya hari ini....
Ingat daku dalam doamu...

2 comments:

Anonymous said...

betol punye happy ni..hehehe

uyu said...

kak afzan nape xmention name kte..haha,saje nk interframe..kuang2(^_^)