Tuesday, May 12, 2009

Dia Kawan Baik Saya

Bila sesuatu terjadi kepada ku, kenapa dia juga terasa sakitnya
Aku hanya telah beban minda dia dengan masalah aku
Sedangkan masalah die jauh lebih besar dari aku
Dia perlukan aku, namun tidak pula aku cuba hubunginya
Sedangkan dia berulang kali menyatakan rasa rindunya
dan mengupdatekan hidupnya pada ku
Buat kamu yang bernama sahabat
Bila di kejauhan, aku kini mengerti apa erti kesusahan
Kau ada, waktu aku perlukan kau
Namun aku tidak begitu
Maafkan aku, kenapalah tidak kau kabarkan pada aku..
Biar kita kongsi bersama kisah duka
Bukan setakat hanya waktu ketawa
Percayalah kawan
Mungkin hari ini kita di bawah
Tapi esok lusa mungkin segalanya pasti milik kita
Percayalah..
Aku sangat sayangkan kamu
Aku harap kamu juga begitu

# Bobby - ini buat kamu

0 comments: