Tuesday, May 26, 2009

Mereka-Mereka-Mereka

Danau team
my baby COM


MTM ku sayang



Di laut dengan kalian


Bangunan Sultan Abdul Samad yang buat aku tak tido seminggu..Cantik tak?? Hasil tangan ku





MAPURA 2006





Anugerah Khas Pengetua



Ke Luar Negara


Khas buat UPM yang disayangi

Pagi ini aku selusuri album gambarku di di dlm organ2 teman baikku ini..baby COM name diberi..(laptop ku)
Ku sempat melihat saat-saat indah waktu ku mula membesar di bumi UPM.indah sungguh waktu tu..
Betapa pentingnye setiap potret ini ku simpan agar menjadi tatapan ku di kemudian hari..
KU lihat bgmn ku membesar mencari identiti dan tingkah yang ideal..
Di samping rakan-rakan yang dulu ku kira asing bagiku..namun kini mereka lah tempat aku meluah kata dan berkongsi rasa. Aku terlalu rindukan saat itu..ingin aku mencari semula mereka bertanya kabar dan menyatakan betapa aku menghargai setiap waktu yang kalian luangkan bersama aku satu waktu dulu..Terima kasih teman..

UPM mengajar segalanya..baru kini setelah setahun aku bergraduat, aku dapat rasakan betapa aku telah jauh membesar dan jauh lebih matang.. Terima kasih2..

Kepada rakan-rakan MTM KTP yang disayangi

Dalila-Abg Yus-Bob-Mary-Bobby-Luncai-Anis-Ain-Ajib-Zaimie-Kak Sheila-Kak Fatin-Nik-Daniel-Rong-Faiz-Kak Ja-Kak Mar-Butet
(saje je letak name faiz and kak ja dekat2)

Terima kasih atas kasih sayang itu..Aku dapat rasainya betapa kamu semua menerimaaku seadanaya.. Kalian sudah seperti keluarga aku dan aku janji..hari bahagia aku nanti, akan ku kabarkan pada kalian ya…

Datang..jangan tak datang!!!

** Kat facebook kata aku kahwin 7 March 2011..hahahaha..dah dekat dah tu…

2 comments:

mery said...

afzan , teharunyeeee ade name kite . hik hik . kite pown rindu gile kat awk taw . tp tade pix kite pown kat atas tu ? ehe

Anonymous said...

afzan,
life kat UPM jugak la yg byk m'bentuk personality akk..

oucchh..sgt merindui detik itu!!