Tuesday, May 19, 2009

Hari baru semangat baru

Malam tadi aku tak dpat tido nyenyak gara-gara teringat bende kecik tu..
Apa pendapat korang?
Ai, salah kecik je tapi ungkit berjuta-juta kali..Macam la die tak pernah buat salah..aku ni plak jenis orang yang akan down bila orang ungkit kesalahan yang remeh..ish..

walaupun hati kecil ini selalu berkata, jangan hiraukan dan lakukan yang terbaik selepas ini..
Namun, kalau nak ungkit kesalahan aku pada semua orang yang tak berkenaan plak apahal...eeee...geram...
Sudah-sudah la tu..

Dan aku plak ada konflik diri, aku tak mau membenci orang..cuba pandang positif je..
tapi bila dah nampak je aku..die ungkit bende remeh tu sambil memberi tahu masyarakat sekeliling..nape plak..eeee..buat aku benci sangat sama dia..Kalau nak jadi ketua, jadi la ketua yang baik dan BERETIKA!
Mungkin ini masa aku..tak pe..nanti bila aku jadi ketua, aku tak mau jadi ketua yang macam itu..MENJENGKELKAN...

kepada ketua-ketua di luar sana..sila buat keje cara professional..cara orang dewasa..bukan tampar dan terajang orang..
Sekian..Undur diri...

# Maaflah..ada post yang tak 'wonderful' plak..sekadar lepas geram dan nasihat buat aku nanti bila dah berjaya..agar tak lupa daratan

0 comments: